Khamis, 7 Julai 2011

takde mood ++ sakit hati --'

hari nii , hari khamis kan kan ? 7/7/11 kan kann ? 
err~~ BAPAKK BOSANN gilaa kat sch tadi~~ 
masingg-2 takde mood nakk belajarr . cikgu punn mcm ape jea masukk class tadii . 
terutama ! cikgu JOYCE tuu . eeee MENYAMPAHH gilaa aku dekatt dea tuu . 
tahuu bagi kertas , then sruhh jawab . mengajarr takkde nyee laa kan cikgu tuu . buadd sakitt hatii jea masukk class dea . geramm aku ~~ takk puass hati dgn dea , aku TIDURR~~ HAHA . yangg nii memangg BEST~~ 
15 minit tidur , bangun , tngukk budak 4SRT dah bersila atas lantai main damm , main ceper , HAHA . mcm s**l jea~~ cikgu tuu lagi laa . bukann nakk ngajarr , dea ddukk jea buadd muke tembokk~~ MENYAMPAH tahap membunuh kau tahuu~~ . 
okayy , lepass class BI , class MATH pulakk , masingg-2 malas nakk masukk bilik MATH , depe dokk lepakk kat kaunselingg . siutt jea . aku nakk ikutt , tp TERBANTUTT sbb ade budakk yangg takk sepatutnye aku nmpakk . P*M* tuu . TAKK SUKEE TAKK SUKEE~~
lepakk jea laa dlm bilikk MATHH tuu kann , cikgu RAZI punn main keluarr jea . biar kiteorgg dudukk satu jam dlm bilik tuu takde buadd ape-2 . ishh !! BOSANN GILAA laa harinihh . kalau takk disebebkan nakk amekk gambar class , takde nyee aku nakk dtg sch tahuu~~ *kalauu takde amekk gambarr punn , mcm laa bapakk aku kasikk pontengg --' *
HAHA . err -,-'' dah laa , aku nakk bukakk PESBUKK pulakk . dahh byeee-333

CALO-BE-TE ! <3
Terdapat ralat dalam alat ini